skip to Main Content

Müşteri İlişkileri Yönetimi

CRM çözümü, müşteri ilişkilerini yeni bir boyuta taşımaktadır.

Uygulama özellikleri

İletişim Bütünlüğü

CRM kullanan firma, müşterilerini tek bir noktadan yönetebilir.

Ekip İşbirliği

CRM’le firma sahada ki ekipleriyle organize olabilir.

Güvenilirlik

CRM ile verileriniz, güvenle saklanır.

Kalıcı Ortam

CRM yazılımıyla şirket hafızası oluşturulabilir.

Avantajlar

CRM’in özellikleri sayesinde firmanın işi kolaylaşır ve zamandan tasarruf sağlar.

Kullanılabilirlik

Firma ile müşteriler arasında satış süreci hızlandırılır.

Liberta CRM programı, müşteriler ile kurulan ilk iletişimden, satış sonrası hizmetlere kadar tüm satış süreçlerinin kolay takip edilebilmesi için birçok özellik barındıran programdır.

Back To Top